Παρά τους ισχυρισμούς των «αρμοδίων» της κυβερνησης Μητσοτάκη ότι θα «ακυρώσει»
το «Τουρκικό Αιγαίο», η διαφήμιση του «Turkaegean» … ζει και βασιλεύει.
Εδω και δύο χρόνια, από το 2022, απανωτές ήταν οι προειδοποιήσεις ότι η Αγκυρα θα «νομιμοποιήσει» το «Τουρκικό Αιγαίο» («Turkaegean»), για το οποίο τότε η ελληνική κυβέρνηση πιάστηκε στον ύπνο και δεν έκανε τίποτε για να ανατρέψει αυτή την εξέλιξη.
Τώρα, όπως ήταν αναμενόμενο, ενόψει της τουριστικής περιόδου μάλιστα, οπότε η Τουρκία προσπαθεί να αποσπάσει ένα σημαντικό κομμάτι της ευρωπαϊκής «τουριστικής πίτας»,οι διαφημίσεις του «Turkaegean» δίνουν και παίρνουν.
Ενδεικτική είναι δισέλιδη διαφημιστική καταχώρηση στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Economist.
Να σημειωθεί ότι, εξαιτίας των τουλάχιστον ατυχών χειρισμών της ελληνικής κυβέρνησης, το εμπορικό σήμα Turkaegean έχει κατοχυρωθεί και με τον (ευρωπαϊκό) νόμο. Ο, δε, τότε αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του, για να ρίξει στάχτη στα μάτια της ελληνικής κοινής γνώμης, απλά περιορίστηκε να διατάξει… Ενορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ)!